۵ پاسخ

شاید از دندون باشه

اره این اصله
با نبات عالیه
بریز تو شیشه بده بخوره
بقیشم فردا یکم بده بخوره
من یکم نبات میریزم تو شیشه بااب جوش و عرق نعنا
هر وقت شب بیدار شه گریه کنه اونو میدم میخوره دفعه های بعدیو شیر میخوره

پسر منم چند شبه هی بیدار میشه بهش شربت دلدردشو میدم میخوابه

من نبات میدم هرشب کارش همینه دخترم

اره چرا بد باشه اتفاقا بهتره

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی