شاید از دندون باشه
اره این اصله
با نبات عالیه
بریز تو شیشه بده بخوره
بقیشم فردا یکم بده بخوره
من یکم نبات میریزم تو شیشه بااب جوش و عرق نعنا
هر وقت شب بیدار شه گریه کنه اونو میدم میخوره دفعه های بعدیو شیر میخوره
پسر منم چند شبه هی بیدار میشه بهش شربت دلدردشو میدم میخوابه
من نبات میدم هرشب کارش همینه دخترم
اره چرا بد باشه اتفاقا بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.