شیاف و امپول پروژسترون کمک میکنه،قرص ایزوپرین هم مخصوص انقباضه اونم خیلی عالیه.
اگه معمولیه همون شیاف کافیه مال من در حد متوسط بود قرصشم روزی دوبار میخورم
من هم شیاف دکتر داد هم قرصش قرص دوفامد. اگه دیگه خیلی شدید بشه و با این دوتا خوب نشی آمپولشم هست
نه دارو داره ی قرصه الان اسمش یادم رفته
بستگی داره انقباضات چقد باشه اگه زیاد باشه ک نه باید آمپول و مراقبت بیشتری بشی برامن انقباضاتم زیاده و آمپول زیر جلدی هم دارم هر روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.