خانوما شیاف جلو انقباض و میگیره یا داروی خاصی باید استفاده کرد

۵ پاسخ

شیاف و امپول پروژسترون کمک میکنه،قرص ایزوپرین هم مخصوص انقباضه اونم خیلی عالیه.

اگه معمولیه همون شیاف کافیه مال من در حد متوسط بود قرصشم روزی دوبار میخورم

من هم شیاف دکتر داد هم قرصش قرص دوفامد. اگه دیگه خیلی شدید بشه و با این دوتا خوب نشی آمپولشم هست

نه دارو داره ی قرصه الان اسمش یادم رفته

بستگی داره انقباضات چقد باشه اگه زیاد باشه ک نه باید آمپول و مراقبت بیشتری بشی برامن انقباضاتم زیاده و آمپول زیر جلدی هم دارم هر روز

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی