شیر مادر رو ک نمیشه اندازه گرفت اگه وزن میگیره و وزنش خوبه و پوشک خیس ب اندازه کافی داره یعنی خوب شیر میخوره..
شیرخشک هم که بر اساس وزنش
شیر خودمو میخوره دوستای عزیزم
هرچقدر میلشه
بستگی داره دیگه گلم
پسر من هر دوساعت میخوره
منم اول فکر میکردم بچم دختر تصمیم گرفتم بزارمش ملورین بعدش پسر شد گذاشتم میلان اگه دختر دار شدم میزارمش ملورین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.