واسه پایین اوردن تب چکار کنم؟!

۷ پاسخ

شیردهی زیاد
کم کردن لباس و خنک کردن هوای خونه

توام واکسن زدی؟
دختر من ۳۶.۸عه تبش بازم نگرانم خوابم نمیبره
هرساعت پاراکید بده
بااب ولرم پاشویه کن

استامینوفن بده بهش
پاشور بده با آب ولرمو گلاب
شیردهی زیاد کن
لباس کم بپوش

پیاز کف پا گذاشتن

پاشویه

استامینفون پاراکید بده

پاشویه حتما بکن
پاراکید هم بده

سوال های مرتبط