وای در پریودی دارم میره تو کمرم میپیچه تو شکمم
نکنه زایمان زودرس بگیرم😥

۷ پاسخ

خوب شدی؟؟

نه عزیزم اونا ماه درد هست مشکلی ندارع ولی بازم مواظب باش جزوا بخور

منم اینجوریم بدن درد شدید با کمر درد و دل درد داشتم 🥲🥲🥲

عزیزم دردی که با حالت تهوع سرگیجه باشه و خوب نشه خطرناکه

دوماه اخر این دردا هست ولی شدید یا حالت پریودی بود حتما برو دکتر چک شی

عزیزم برو دکتر یه چک بکن اگر خدایی نکرده چیزی باشه امپول کنترل میکنن

منم همینجورم عصر خوب شدم دوباره اینجوری شدم ولی درد پریوودیم کمه کمرمم درده شیاف هم زدم خوب نشده میترسم

سوال های مرتبط