وقتی ب بچم شید میدم انگاری دهنش داغ چرا ؟؟

۲ پاسخ

احتمالا تب داره دمای بدنش بالا رفته 5 قطره استامینوفن بریز کنار لپش منم دخترم اینجوری بود دکتر پاراکید داد دو روزه خوب شد خدارو شکر

منم گاهی این حس رو میکنم درجه میزارم زیر بغلش37 رو نشون میده گیج شدم 37 تبه یا نه ولی دهنش داغه
بقیه وقتها دمای زیر بغلش زیر 37 میشه

سوال های مرتبط