۴ پاسخ

منم همین جور بودم خوابوندم ولی چون گفت بچه نرسیده هنوز دردام قطع کردن دوبارم معاینه شدم یه سانت بودم

منم اینجورم اصلا نخوابیدم 🥲🥲

ارع عزیزم میتونه باشع

نه عزیزم درد زایمان نیست

سوال های مرتبط