۲ پاسخ

ولی سونو واژینال نشو بنظرم بازم تشخیص دکتر مهمه ایشالا ک بالا رفته

مال من 300 بود ولی ساک بارداری بود باید دکترت سنوت کنه که متوجه بشی

سوال های مرتبط