۹ پاسخ

کجاش پایینه🤔
همین الان بهت توصیه میکنم دکترتو عوض کنی

اگه دو روز دیگه دوبرابر شه اوکیه نگران نباش

والا نميفهمم چرا اينجورى كفته، نه عدد بتات خوبه براى ٨ روز تاخير، فك كنم ٤٨ ساعت ديگه تكرار كنى بالاتر ميره.باردارى خارج رحم ك عددش بايد چند برابر اين باشه نگران نباش. مباركت باشه

برای من ۸۹۹ بود نگفت تکرار کن چند روز پیشم رفتم گفت خداروشکر ساک تشکیل شده جاشم خوبه فقط گفت برو سه هفته دیگه بیا برای شنیدن قلبش

دکتر زر میزنه استرس نگیر لقاحت دیر گرفته مبارکت باشه عزیزم

مبارکه عزیزم نه بابا برا هشت روز عالیههههه
به امید خدا چند برابر میشه و بارداری سالمی داری به حق علی
مارو دعا کن ما منتظرا رو

تکرار کن ایشالله ک میرم بالا فقط استرس نداشته باش

عزیزم با چن رپز تاخیر بتا این مقداره

مگه چند روز تاخیری بتا والته؟

سوال های مرتبط