آدما تا قبل ازدواج فک میکنن خیلی عاشقن….
هیچکسی نیست زیر ی سقف باشن ۲۴ ساعت و باهم مثل قبل ازدواج خوب باشن….
و شاید اکثریت فکر کنن همدیگرو دوست ندارن..
ولی آدم ی حیوون خونگی میگیره بهش وابسته میشه چ برسه ب انسان ….
اینو وقتی متوجه میشید که از هم دورید….
پس زندگی ک کلا عشق باشه یا کلا بدون دوست داشتن و علاقه وجود نداره….
بعضی وقتاااا حس میکنی خیلی خوشبختی بعضی وقتاااا حس میکنی خودتو بد بخت کردی 🥱🫤
زندگی بالا پایین داره ی روز دعوا ی روز عشق و لبخند... مهم انتخاب آدمیه که برات مناسبه
من همش میگم اگه دوسش داشته باشیو ازدواج کنی بهتره لااقل خودتو هی نصیحت نمیکنی نخواستمش به زور دادن منو بهش لااقل میگی خودم کردم ولی در کل که ما از زندگی متاهلی هیچی نصیبمون نشد نه عشق نه محبت نه توجه نه احترام ارزش دوست داشتن هیچی فقط زور
زندگی هرلخظه شیرین تر از قبل
من برعکس خانمایی ک میان گهوراه همیشع از شوهراشون گله دارن.
من خیلی شوهریم و با تمام وجو دوسش دارم.
نمیدونم متاسفانه یا خوشبختانه
ولی تجربه نکردم
اما یه چیزو مطمعنم چه با عشق ازدواج کنی چه یکی دیگه..زندگی مثل اون دوران نامزدی و اوایل ازدواج و..نمیمونه...بعد یه مدت طرف عادی میشه چون بالاخره یه عمر با همین
تجربه نکردم😐
با کسی که دوستت داشته باشه بهتره،
وقتی تو عاشق تر باشی نابود میشی ذره ذره
خیلی قشنگه خیلیی
ما عشقمون بعد از ازدواج شروع شد برای من هفت یا هشت ماه بعد از ازدواج واسه شوهرم نمیدونم ولی خب دقیقا صفر بودیم و کم کم داریم میریم بالا البته هنوز خیلی مونده ولی کاچی بهتر از کوری هست
عاشق نشدي ؟؟؟
خیلی مسخرس
داغون وقتی کسیو دوس داری مجبوری باهمه چی کنار بیای مخصوصا اگه از صفر شروع کنی.خیلی خیلی دوسش دارم ولی دوتامون با سختی میریم جلو
عالیه🥺🫠کلا زندگی با عشق قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.