ومنی که به بی خوابی عادت کردم 🤣
من از شدت بی خوابی نوشته رو خوندم چند ساعت دیگه بچه دار میشم ب جان خودم دوبارم خوندمش😅😅😅😅
منم اولین باره که پسرم هنوز برا شیر بیدار نشده ولی من لامصب خوابم نمیبره. فردا بیچارم
اتقدر که تشنه ی تنهایی و خلوت با خودمون هستیم 🥲
بچه من تا ۱۱-۱۲ میخوابه و من یه چار ساعتی میتونم بخوابم البته اگ خوابم ببره تا ۶🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.