۵ پاسخ

عزیزم بچه از دو شب توی تب داره میسوزه پایین هم نمیاد دقیقا از چی میترسی ؟؟؟؟خب ببر بچه رو بیمارستان دیگه

دخترم من تبش بالاست شیاف گذاشتم بهتر شد خوابید منم بالای سرش نشستم

اینطور مواقع که تب بچه نمیاد پایین یا گلو چرک می‌کنه یا ویروسی هست ولی این بهم ثابت شده میبرم دکتر حتی نصف شب خیالم راحت تر میشه و سریع جواب میگیرم

بهش شربت استامینوفن یا ایبوپروفن بده
یا اگه شیاف داشتی بذار پاهاشو بذار تو اب

عزیزم چی میدی بهش؟ استامینوفن؟

سوال های مرتبط