انشاءالله بسلامتی فارغ شه براش دعا کردم گلم حتما خبر بدی
بستگی ب ضربان قلب بچه داره
من 5 عصر کیسه ابمو زدن 10ونیم شب زایمان کردم
من ۴۰هفته ودوروزم بود درد نداشتم ساعت۱۱صب بستری شدم تا ساعت۲امپول فشار زدن دریغ از نیم سانت باز شدن دیه دیدن دهانه رحم باز نمیشه بردن سزارین پسرمم ۳۵۰۰بود وزنش
من ساعت ۲ کیسه آبمو پاره کرد دکتر ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه به دنیا اومد طبیعی
اگه کیسه اب پاره بشه پس بچه چجوری زنده میمونه 😐😐😐
من ۴ صبح پاره کردن کیسه آب ۸ صبح سزارین شدم
بعد از ۱۹ ساعت بردنم سز
بعد از زدن کیسه لب بستگی به طرف دلرع من بعد یک ساعت زایمان کردم
تو بیمارستان های دولتی 18 ساعت بعد از پاره شدن کیسه اب سزارین می کنم.من بعد از 16 ساعت اونم با هزارتا دعوا سزارین شدم.
من تو 38هفته و دو روز. بخاطر فشار بالا. اورژانسی بستری شدم ساعت4بستری شدم 2بعدظهر فرداش. نتونستم زایمان کنم سزارین شدم وزن پسرمم 3/450بود
بچه من ۳۹۵۰ بود نتونستم بیارمش سز شدم
من ساعت ۱ شب کیسه ابم رو پاره کرد ۸ صبح زایمان کردم بستگی داره به شرایط خودش و بچش عزیزم انشالله هرچی خیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.