چرا گاهی اوقات داخل شکم برای چند ثانیه حس لرزش هست؟

۵ پاسخ

بچه دنیا میاد هم گاهی الکی می‌لرزه و دکتر گفت طبیعیه

آره برامنم‌ اینطور میشه صبی دوبار اینطور شد

بازی میکنه نینی🥺🥹

میگن بچه با جفت بازی میکنه

سوال منم هست اگ‌جواب شو بچپیدا کردین ب منم بگید

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی