خانما شربت دومپریدون بیشتر براچی خوبه؟

۳ پاسخ

برای رفلاکس...منم به بچم میدم

یکم پیش اس امپروزال بش دادم.
اینم هر ۸ ساعاعتی‌
الان وقتشه
ینی میشه بش بدم؟

برای رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی