۵ پاسخ

وای تایپینگ تو دیدم چقدر یادم خودم افتادم سر دخترم این چشم انتظاری های اخر خیلی شیرینه ❤️🥺

۴۰هفته دیگ دوروزم بچه زودتربیادکه مشکلی نداره دیرم هست برا سزارین ۳۸میکنن

شیاف بذار استراحت کن مینا جونم

اینا همش طبیعیه سخت نگیر این دوروز مونده رو استراحت کن

به سلامتی انشالله دیگه باید بری زایمان کنی عزیزم استراحت کن تا اون موقع

سوال های مرتبط