۵ پاسخ

منم حوله گرم گذاشتم

منم ۵ زدم خیلی گریه میکنه بی قراره

اره استامینوفن میدمش اما حولهدگرم نذاشتم دیگه

عزیزم بالای ۳۸ باید ببری دکتر خطرناکه
پاشویه کن،لباس زیاد تنش نکن
اگه خیلی بالاس فک کنم باید شیاف استفاده کنی
با چی تبش و چک کردی؟
تب سنج من دیجیتالی بود زد ۳۸ بردم دکتر با جیوه ای انجام داد ۳۶.۸بود گفت تب نداره
گفت بهترین تب سنج که خطا نداره جیوه ایه

تب بر میدی بهش مرتب حوله گرم بزارروی جای ک واکسن زدن خوب میشه

سوال های مرتبط