من ملتیشو میدم
من مال بهداشت رو میدم میگن اهن اینا بیشتره تااون خارجیا
من مولتی رو میدم👌👌
من آهنو که از اول ندادم خودم سیدرال گرفتم مولتی رو یه بار دادم دیدم حالش بد میشه بوش خیلی بد بود دیگه منم ندادم بیبی جویس میگرفتم
من کع اصلا نمیدم مال مرکز بهداشت اشغال هست
من از همون اول میدم
اره من دادم ولی مراقب باش رو دندونش نریزه سیاه کنه
من مولتیشو میدم
آهن بعضی وقتا
منم مولتی بهداشت میدم آهن فروفورت میخرم
من مولتیشو میدم آهن لیپوزوفر میدم
دکتراطفالش گفت مولتی بهداشت روبده مشکلی نیست
من برای بار اول میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.