۲ پاسخ

خب شیرینی زیاد ک خوب نیس عادت میکنه بعدا سوپ و ..نمیخوره ب مرور .حتی سرلاک گندم و موز هم خیلییی شیرین نیس من میدم...خودت بهش پودر بادام و سیب درختی رنده شده پخته شده و موز رنده شده بزن ..چون فرنی برنج ب نظرم طبعش سرده و ب تنهایی خاصیت نداره

من پسرم چون بالا میاورد بردم دکتر داد هر سری شیر میدم قاطی شیرش میکنم

سوال های مرتبط