۷ پاسخ

من از بارداری شیر داشتم
لباسام همیشه خیس بود

من تا ۱۰ روز شیرم خیلییی کم بود خیلییی

من سه روز اول شیر نداشتم با سرنگ به بچم شیر خشک میدادن ولی بچم میذاشتم زیر سینم مک بزنه،شیر افزا هم خوردم آب و آب هویج و کاچی و آبگوشت هم زیاد میخوردم،روز سوم سینه هام داشت میترکید لباسهام تا سر زانو خیس میشد

هرچی بیشتر دادم بیشتر شد

برا من بلافاصله بعد زایمان پر شد هر دوبار

نهایت ی هفته بعد
باید بچه همش مک بزنه تا زودتر جریان بیوفته

یک هفته تقریبا بعد زایمان شیر زیاد میشه
و تند تند باید دهن نوزاد گذاشت ک مک بزنه رگ ها باز بشه

سوال های مرتبط