۶ پاسخ

چرا اینکارو کردی مگه بچه ای؟
همه اینجا تو هزارتا تاپیک هشدار میدن سینه هاتونو تحریک نکنید، دست نزنید... بعد تو برداشتی شیردوش زدی؟
شیر مادر بر اساس نیاز بچه تنظیم میشه، اولش حجم کم و غلظت بالاعه، چون معده بچه حجمش کمه، همون چند قطره غلیظ سیرش میکنه.بعد رفته رفته حجم زیاد میشه و غلظت کم و با معده بچه سازگار میشه.

نکن عزیزم تحریک سینه مخصوصا تو هفته شما باعث زایمان زودرس میشه

تحریک کردن سینه باعث زایمان زودرس میشه

اگر زیاد دوختی بزار فریز بعد ک ب دنیا اومد بهش بده بخوره

چه اصراری داشتی امتحانش کنی اخه😅منم خریدم همینجوری باچشم امتحانش کردم همه شیرمفیدبچه رو کشیدی رف

عزیزم چه مارکی گرفتی چند گرفتی میشه بگی لطفا

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد