همدردیم خاهر منم همچنان درد خفیف دارم میگیره ول میکنه ولی شدید نمیشه منتظرممم..
واقعا هفته های آخر رو نمیشه دوام آورد اصلا ساعت و روزها سپری نمیشهههههه
منم مثل تو کلافه شدم دیگه
انشالله به خوشی زایمان کنی به دکترت بگو برات سوندرحم بزاره سریع بازمیشی
انشلا همین فردا زایمان کنی
درکت میکنم
تو زایمان طبیعی انتظار سخته.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.