۳ پاسخ

من امروز گهواره ام زایید😐اما من نه😩

عزیزم اگه سعی کنی تا ۳۹ هفته نگهش داری به نفع خودته چون هم احتمال زردی کمتره هم کامل بودنش احتمال مریض شدن و‌ضعیف بودنش رو‌کمتر میکنه بعدا در نهایت خودت اذیت نمیشی ولی بازم هر جور صلاح میدونی

شیاف گل مغربی
بعدش رابطه
بعد رابطه دوش آب گرم
در کنارش خرما بخور و آناناس
و حرکات لگنی انجام بده و پیاده روی

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد روزهای ابتدایی تولد