۴ پاسخ

شربت بده اگه خیلی شدید نشد شاید گرمازدگی باشه اگه شدید بود ببر دکتر ویروسه

دقیقا دم دمای صبح دختر من تب دار شد ولی کاملا سرحال و پر انرژی باز الان خوابید البته از پنج ونیم تا هشت بیدار بود

عادیه دختر منم چن بار این طور شد استامینوفن بده بهش

ویروس‌

سوال های مرتبط

مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی