سلام دوستان یه سوال مای بی بی بهتره یا مولفیکس؟

۱۶ پاسخ

میگن مولفیکس بهتره و نوزاد بهش حساسیت نمیده.
منم یه چندتایی مولفیکس خریدم

میگن مای بیبی کمتر حساسیت میده و چسبش نسبت به مولفیکس بهتره. من فعلا یه بسته از هر دو تا گرفتم امتحان کنم.

باید ببینی کدومش میافته به بچه من دخترم مای بیبی حساسیت داد مولفیکس نداد

برای اوایل چه سایزی بگیریم؟

صد درصد مولفیکس

ببین طبق تجربه بچه اولم کلا مای بیبیی تا سایز۳ خیلی خوبه ولی ازسایز۴ به بعد مولفیکس خوبه
از نظر جذب میگم
کلا برای نوزاد مای بی‌بی خیلی بهتره اوایلش

خاله من از جفتش استفاده کرد، رضایتش از مای بی بی بیشتر بود 👌

مولفیکس بهتره زده حساسیت خیلیا راضی هستن.

مای بی بی

من مای بی بی راضی بودم
مولفیکس خیلی نشتی میده و اینکه مای بی بی سایز های ۳ ب بعد شورتی هم داره

مولفیکس

مولفیکس بنظرم بهتره

مای بیبی برای بچه هایی که بدنیا میان بهتره

بستگی ب پوست بچت داره

مولفیکس رضایت هاش بیشتره

نمی‌دونم ولی من فعلا چنتا بسته مولفیکس گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی