۷ پاسخ

اره عزیزم
اول کار که باید نیم ساعت قبل از اینکه مواد پنکیک رو درست کنی تخم مرغ و شیر رو از یخچال بزاری بیرون تا هم دمای محیط بشه
یک عدد تخم مرغ با نصف پیمانه شکر و وانیل ۱/۲ ق چ خ با همزن دستی هم میزنی تا کرم رنگ بشه
بعد یک سوم پیمانه روغن اضافه میکنی
بعد یک پیمانه آرد و بیکینگ پودر و ۱/۲ق چ خ کم کم اضافه میکنی بهش و هم میزنی
بعدشم شیر نصف پیمانه اضافه میکنی
و در آخر ۱/۶ ق چ خ نمک اضافه میکنی و تمام
تابه هم داغ داغ باشه بعد زیرشو کم میکنی و با ملاقه کوچیکا هستا از اونا می‌ریزی راخل تابه و هروقت حباب زد زیاد برمیگردونی

چقدر حوب درستکردی ...من همیشه پنکیکام بد میشه ارد چی زدی؟

عالی شده😍

به به عالی شد

دستورش میگی

چجوری پنکیک هات انقد تپلیه

آفرین به این مامان زرنگ

سوال های مرتبط