۳ پاسخ

دختر منم یهو تب کرد
هیچیش نبود
ولی زخم واکسنش هم دوباره زخم شده هم عفونت کرده گفتن طبیعی
برا اون بود تبش

بخاطر دندون هست
تب و گوش درد و لثه درد و اسحال علائم دندونیه
تو ۴ و۷ و۹ ماه اینجوری میشن

دندون میخاد در بیاره

سوال های مرتبط