۱۱ پاسخ

اره من ،تو تاپیکام هس

اوموقع ک باردار شدم ، فقط بی بی چک مثبت داشتم ۶ تا و یه ازمایش خون تویه مطب داشتم ک گفته بودن بارداری ، خلاصه یه شب دستمال میکشم میبینم صورتی شد سریع لباسمو میپوشم میرم پیش دکتر ، گفت تو ۱۰ تای دیگ از این بی بی چکا برای من بیاری من قبول ندارم ، چون درصد خطاشون بالاس ، بهش گفتم مطمعنم باردارم ، میگفت از کجا بودم ، خلاصه ب زور برام شیاف نوشت ، ازمایشم نوشت روز بعد ازمایشمو بردم پیشش ، دکترا میگن بی بی چکو قبول نداریم

عکسش بفرس

فهمیدم کیست داشتم

منم اینجوری بودم

شیمیایی باشه بتا افت میکنه پریود میشی منم یبار اینطوری شدم

بله بارداری شیمیایی باشه اینجوری میشه

آرع من دوتا بی بی برداشتم هاله داشتن بعد رفتم سنو نگو کیست بوده که هاله نشون میداده اومدم پریود شدم😐

بله من ☹️

من با بی بی چک مثبت هم قبلا پریود شدم

بله من😶

سوال های مرتبط

مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 قصد بارداری
مامان نی نی کوچولو🥹 مامان نی نی کوچولو🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری