۷ پاسخ

برای همرو معاینه میکنن؟

زوده نرو من رفتم ٣٧،٢روز زاييدم نزديك٣٧برو

چه جالب 😀منم ۳۶هفته و ۶ روزمه

چقددددد دقیق هم روز هستیم
من بخدا تا چند روز دیگ زایمان نکنم میمرمممم خداکنه تا فردا پس فردا زایمان کنم

زود نیس برو

اره عزیزم

بارداری دومم هست

سوال های مرتبط