سلام من ۳۶ هفته و ۳ روز میشم فردا. دکتر معاینه می‌کنه منو فردا؟؟ یا زوده؟

۷ پاسخ

چه جالب منم فردا ۳۶هفته و ۳روز میشم دکترم گفت معاینه لگنی می‌کنه😂😅

ن زوده انجام نمیده
ب من گف ۳۸ هفته و ۳ روز بیا

دکتر من گفت ۳۷هفته بیا هم معاینه کنم هم برات سونو بنویسم

برا من 36هفته و4روز معاینه کرد امروز هم 38هفتو تموم شد گفته قردا باز برم پیشش

معمولا ۳۸ هفته معاینه میکنن

منم فردا ۳۶ و ۴ روزم معاینه لگنی میشم
فک کنم شمام بشی

مگه خود دکترت نگفت کی بیا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی