چه جالب منم فردا ۳۶هفته و ۳روز میشم دکترم گفت معاینه لگنی میکنه😂😅
ن زوده انجام نمیده
ب من گف ۳۸ هفته و ۳ روز بیا
دکتر من گفت ۳۷هفته بیا هم معاینه کنم هم برات سونو بنویسم
برا من 36هفته و4روز معاینه کرد امروز هم 38هفتو تموم شد گفته قردا باز برم پیشش
معمولا ۳۸ هفته معاینه میکنن
منم فردا ۳۶ و ۴ روزم معاینه لگنی میشم
فک کنم شمام بشی
مگه خود دکترت نگفت کی بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.