فردا میشم ۳۶ هفته کامل نوبت سنو و دکتر دارم دکتر معاینه لگنی میکنه ؟؟

۱ پاسخ

احتمالا معاینه ساده درد ندارع فقط خودت رو شل بگیر

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد