من که بچم زردی گرفت اصلا نتونستم بذارم
ولی در کل هوا گرمم هست
بچه کوچک باید تا دوماهی کلاه سرش باشه چون ملاجش هنوز نرمه سریع با یه بادمریض میشه
من یک ماهی گذاشتم دیگه هواگرم شد نمیزارم حتی بیرون
بیمارستان بهم گفت بردی خونه کلاه دست کش لازم نیست،فقط جوراب بپوشون.از اول هرجور عادت بدی تا آخر همونطوری میمونه.
تا دوماه
یکی دوماه اول بزار باشه...من پسرم مرداد دنیااومد اوج گرما پرستاره میگفت اصلاکلاهواز سرش درنیار
من اصلا نذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.