۶ روز تاخیری بزنی اون موقع دوتادخط شبی هم قرمز میشه .
زبطی نداره من شب زدم پررنگ بود باردار باشی هرساعتی بزنی مثبت میشه
بخاطر اینکه ادرارت غلیظ بشه
من ظهر زدم مثبت شد
ولی میگن بهترین وقتش ادرار اول صبح هست
آب کم بخور اول صبح بزن
سلام تو روبیکاکانال سیسمونی و لباس بچه دارم خاستی سر بزن با قیمت های پایین@avinashap11
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.