سلام اسم آیسان پسرونه هس یا دخترونه

۱۰ پاسخ

دخترونه

دختره دیه

دخترونه بیشتر گذاشتن

اسم دخترخاله شوهرمه

برا دختره

توایران برا دختره

هر دو

آیسان بیشتربه دختر میخوره آیهان پسره

من هم برا پسر شنیدم هم دختر نمیدونم والا😂

دخترونه شنیدم

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان خوشگله مامان خوشگله ۱ سالگی
مامان رادوین و تودلی مامان رادوین و تودلی هفته چهاردهم بارداری