خانوما کیسه ادرار ها دخترونه پسرونه دارن؟

۱۰ پاسخ

آره من ک یبار خاستم بگیرم با اینا نشد . نذاشت براش بزارم . دیگ اینقد موندم تا جیش کرد ظرفو گرفته زیرش پر شد😂😂😂😂 البته کوچیک بود خیلی دخترم

اره ...پسرونه گرده سوراخش دخترونه بیضی

فک کنم اره

کاغذو جدا کن لوبیا بدن دخترتو یکم باز کن بچسبونش بعد پوشاکش کن

سر دایره واسه پسراس،بیضی واسه دخترا

دایره مال پسراست...بیضی مال دختراست

اینجوریه چطوربزارمش

تصویر

اره فرق میکنه هردوش هس

بعله عزیزم

کیسه ادرار؟🙄🙄🙄
چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان ارمیا مامان ارمیا ۳ سالگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان خوشگله مامان خوشگله ۱ سالگی
مامان محمد ثوبان مامان محمد ثوبان ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری