ببین اینایی که تا سبز میبینن میان میگن عفونتهههه رو بیخیال من از اول بارداری ترشحات سبز دارم هر سری اومدم اینجا پرسیدم ته دلمو خالی کردن که اینطور میشه اونطور میشه ولی از هر دکتری پرسیدم گفتن اگر سوزش و خارش نداری و بودار نیست ترشحات حاملگیه باید کاریت نباشه ولی میگما من از اول داشتم بدون سوزش و خارش اگر برای شما یهویی اینطور شده پیگیر باشید شاید واقعا عفونت باشه…
منم از اول حاملگیم دارم مدام لباس زیر میشورم چندبارم شیاف استفاده کردم خوب نشد سوزش وخارشم ندارم
الآنم نزدیک زایمانم بازم دارم سونوهم دادم چیزی نبود
ببین اگه سابقه نداری و ناگهانی شده
حتما برو دکتر هرچند احتمال مدفوع جنین توی هفته ی شما خیلی کمه
اما ممکنه عفونت باشه که با دارو حل میشه
هرچند من خودم از اول بارداری مبتلا شدم با هیچ داروییم خوب نشد
من دارم دکتر گفت عفونته بهم دارو داد استفاده کردم خوب نشدم
سبز خطرناکه احتمال مدفوع کردن جنین هست برو دکتر زودتر
یا عفونت هست یا چیز دیگه که باید دکتر تشخیص بده.
در هرصورت برو دکتر
عفونته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.