الان باید سقط بشه شیمایی یا چی؟یا کلا چیزی نیس ؟
من چهار بار اینجوری شدم دو بار شیمیایی شدم دکتر گفت چیزی نیست دوباره سومین بار قلبش وایساد رفتم پریناتولوزی همه آزمایشات خوب بود. اقدام کردم دوباره دیگ بازم شیمیایی شدم دیدم پرولاکتینم بالاست الان میزوته دارم اقدام میکنم.نمیدونم چرت شیمیایی زیاد شده
عزیزم میدونم خیلی ناراحتی ولی بازم خداروشکر خارج رحمی نبود که درمان و عمل بخواد،
ایشالله انتقال بعدی به امید خدا
عزیزم 💔💔💔💔💔 رفتی ویزیت پیش دکتر ؟
الهی هرچه زودتر دامنت سبز بشه ... منم این ماه متاسفانه نتیجه نگرفتم
منم بتام ۱۰۰تا بالا رفته بار دوم بار سوم۱۰تا اومده بود پایین امروز تکرار کردم بعداز یک هفته عصرجوابش میاد🥺منوسط سیکلم لکه بینی قرمز داشتم دوروزم هست الان ترشح قهوهای وژلهای مانند دارم😔فردا نوبت دکتر دارم
عزیزمشما ترشح،لکه بینی یا علائم بارداری داشتی؟
من دارم همه تستام مثبت شد اقدام هم کردم بعد اون الان سه سال شده از اون وقت دیگ نشدم نه سال چشم انتظار هستم اما اقدام کن شما
بلافاصله اقدام کن الان رحمت امادیه امادس
شانس باروری تم بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.