۷ پاسخ

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

۴برا غذا زوده خیلیا بنا ب شرایط وزن و رشدی پزشک بشون میگه بدید اما اگه سرخود بخوای از ۴ماه غذا بدی خوب نیست خیلیاهم میدن اما از نظر من اشتباهه و ۶ماهگی غذا میدم

بزارپنج ماه تموم شده بعد

نه زود خیلی

دکتر به من گفت پنج و تموم کرد بده از سه ماهگی هم اب جوشیده سرد شده مجازه بدی

من سرلاک فرنی و حریره بادوم گرفتم میدم..ظهر میدم که تا شب هضم بشه..
ولی یک سوم چیزی که روش زده
همونم اگر سیر بشه دخترم خودش نمیخوره

نه زوده

سوال های مرتبط

مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی