۴ پاسخ

من از ۸ ماهگی میدم

ب بچه ۷ ماهه مگه میشه کته داد؟

من با اب قلم دست میکنم باید خیلی شفته تر باشه ی کوچولو ابکی تر برمیدارم ک خیلی خشک نشه عوق بزنه
من خیییییییییلی کم نمکم میزنم یکم از اون بی مزگی در بیاد و
هر سری ی چیزی تو میریزم خیلی دوست داره بهتر از سوپ و پوره و.. میخوره
شوید
جعفری
هویج ریز رنده شده و گوشت چرخکرده
سینه مرغ ریزززز شده
عدس
ماش

من برنج سیب زمینی گوجه رو میزارم رو گاز یه کم آب میریزم وقتی پخت یکم کره یا روغن زیتون میریزم میزارم دم بکشه

سوال های مرتبط