۷ پاسخ

عزیزم من اپتامیل میدادم یبوست شد هی بالا میاورد از 20روزگی ببلاک ۱میدم خیلی خوبه عالییی

نان ۱ میدم. بیشتر شبا میدم.

من از اول ببلاک ساده دادم خیلی خوب بود نه یبوست گرفت نه اسهال شد وزن دهیش هم خوب بود

من آپتامیل برای دختر یبوست شد نان خوب بود.ببین کدوم شیر خشک بهش میوفته

اپتامیل۱
۳۰ سی‌سی یک پیمانه
هر دو ساعت ۱بار

اپتاميل بده عاليه من خيلي راضيم

هر سه ساعت ۳۰ تا اپتامیل ۱

سوال های مرتبط