بستگی به جثه و قد بچه داره کاملا دختر من ۳۶۰۰ دنیا اومد سایز صفر از اول کوچیک بود براش و سایز یک هم سرهمی هاش اصلا تنش نشد و قدشون کوتاه بود براش
من دخترم ۳۲۰۰دنیا اومد ولی لباس سایز صفر تنش کردم سایز یک یکم باید تا میخورد بدم میاد دوس داشتم اندازه اش باشه ست بیمارستانی بگیری سایزش خوبه اوکیه
من پوشک ۰ دوبسته کم خریدم میگن اولش خیلی دسشویی میکنه
دیگ میخام سایز۱ بخرم
لباسم سایز ۱خریدم
پوشک میگن صفر برای اولش لباسم بیمارستانی ها یه دست بگیری برای اولش سایزش مناسبه من خودم یه بسته پوشک سایز صفر چندتا هم سایز یک خریدم برای بعدش از هر دو سایز میبرم بیمارستان ایشالا هر کدوم مناسب بود استفاده میکنم
سایز 0 ماله نوزاد نارسه ولی سایز 1 ماله نوزادی که 3.5 بالا باشه خوبه
سلام سایز یک بگیر صفر خیلی کوچیکه میشه و یک اندازه هست
من طبق تحقیقات خودم رفتم فروشگاه و داروخونه همه گفتن سایز ۰ نبر چون بچه نم میزنه و سایز ۱ مولفیکس ببر بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.