من که نمیبینم منم دیشب بی بی چک زدم منفی بود ولی الان زوده نگران نباش توکلت به خدا باشه انشاءالله که دامنت سبز میشه استرس نداشته باش عزیزم من سر پسرم سه سال دوا و درمون کردم هیچ اتفاقی نیافتاد آخرش دکتر گفت طبیعی باردار نمیشی باید ivfکنی ولی خدا خواست و الان پسرم8سالشه از خودش بخواه
منم شیش روز مونده به موعدم این ترشحاتم داشتم انشاءالله که جفتمون باردار باشیم من سر پسرم خیلی دوا و دکتر رفتم ولی بازم طبیعی باردار شدم ایندفعه سپردم به خود خدا اون بخواد حتما میشه
هاله رو خودت بهتر از ما میبینی. ولی بیبی نخر تا دو سه روز دیگه
منم زدم صب این بود
الا پری شدم😭😭😭😭
منفیه عزیزم
بنظر یه هاله خیلی خیلی کمرنگ
نه منفیه چند روز تاخیر داری
متاسفانه منفیه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.