حموم نبر بیشتر میشه
نه اصلا نبریا لرز می کنه
اصلا نبرش خیلی براش بده
من خودم یبار از حرف بقیه موقعی ک تب داشتم رفتم حموم ینی یه وضعی بود ک نگم برات عین مرده ها بودم سه تا سرم زدم تا حالم اومد سر جاش
حالا بچه ها بدنشون ضعیفتره اصلا نبر
ن نبرش بده
ارهههه اصلا نکنننن
نه بده
از قدیم میگن بچه ای که تب داره حموم نره اونجوری بود که نمیگفتن پاشویه
آره بده
بدتر میشه تبش
نه اتفاقا میگن خوبه....
آب رو خیلی گرم نکن و نزار خیلی حمام بخار کنه، بیرون اومدنی هم خووب خشکش کن و بهش آب بده بخوره تبش رو میاره پایین ان شاءالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.