۳ پاسخ

من بچم شیشه رو نگرفت دیگه..
چندتا اطرافم دیدم شیشه رو پس زدن نه سینه رو

از دو ماهگی

خواهر من از اول دوتاش هم داد بچش دوتاش هم میخورد تا دوسالگی منم هردورو میدم فعلا که هردورو آیسو میخوره

سوال های مرتبط