از۳ماهگی گرفت دخترم ماشلا
دخترمنک نمیگیرہ اصلا
دختر من کلا تو خواب فقط شیر میخوره که اونم خب خوابه من باید نگع دارم تو بیداری اصلا نمیخوره😀
معمولا از ۷،۸ماهگی میگیرن
دختر من آب که میخوره خودش میگیره ولی شیر نه😂
پسر من از ۴ ماهگی دادم دستش و باهاش تمرین کردم تقریبا از 4و نیم میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.