خانما کیا امینیو سنتز شدن به چه دلیل جواب چی بود توروخدا جواب بدین

۸ پاسخ

الهی شکر خیلی خوشحال شدم

سلام عزیزم جواب آزمایشتون چی شد؟

عزیزم جواب آزمایشت اومد خوب بود؟؟ امیدوارم خوب باشه 🥺

عزیزم چند روز زمان می بره جوابش بیاد؟🥺 فکر کنم منم انجام بدم

من سلفری دادم، ریسک‌متوسط بود جواب انتی، مجدد آزمایش سلفری دادم خداروشکر‌خوب‌بود، دخترمم الان یکسال و هفت ماهشه

من انتی ۲.۷ بود
ازمایش انتی اوکی بود
ولی دکتر گفت بخاطر سن کمم برم و جوابش سلامت میاد
زمانیم که جوابش اومد خداروشکر همه چی اوکی بود

من شنبه نوبت دارم تازه..😭😔

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

سوال های مرتبط

مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی
مامان کنجدمون
 ❤️😍 مامان کنجدمون ❤️😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خداوند🎀 مامان معجزه خداوند🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری