خانومایی که سر در میارید میشه به آزمایش من یه نگاه بندازین همه چی خوبه؟؟😅

تصویر
۷ پاسخ

همه چی اوکیه و نینیت هم دختر

خداروشکر همه چیز عالیه 😍

دختر من گفت فقط به ریسک ها نگاه می‌کنه که همه منفیه

همه چیز نرماله خداروشکر

و نوشته که 12 خرداد میشی دقیقا 15 هفته

اره عزیزم چیزی رو قرمز ننوشتن یعنی خوبه

همه چیز عالیه و هیچ مورد مشکوکی وجود نداره😍 الهی شکر

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وچهارم بارداری