نگرانی نداره منم بعضی روز ها انگار نه انگار باردارم هیچ دردی ندارم بعد مثلا شب میخابم صبح ک پا میشم میبینم لگن و کشاله ران یا کمرم درد میکنه😕
نگران نباش یکی دو روز دیگه یه علائم دیگه ای میاد سراغت
بعدشم انقدر الکی حساس نباش
عزیزم درد زیر شکم ک همیشه نیسمن اصن درد زیر شکم ندارم
هرزگاهی شااید گرفته باشم خفیف
تهوه هم ک دیگه از ۳ ماهگی ب بعد خوب میشه کلا برای اکثریت
ولی خب من هنوزم دارممتاسفانه صبح نباید ناشتا باشم فوری بالا میارم
عزیزم همینکه انقد حساسی و دلواپس از تغییرات روحی بارداریه خیالت راحت 😊😊😊
منم امروز علایم نداشتم همیشه صبحا دماغم کیپ بود امروز کیپ نبود 🥲🥲
نه عزیزممم نگران نباش 🫂😘
خیلیا میگن که علائما یه روز شدت میگیرن یه روزم کمرنگ میشن
مثلا چه علایمی ؟؟؟ خب تغیر میکنی همیشه یه مدل نمیمونی که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.