۸ پاسخ

نگرانی نداره منم بعضی روز ها انگار نه انگار باردارم هیچ دردی ندارم بعد مثلا شب میخابم صبح ک پا میشم میبینم لگن و کشاله ران یا کمرم درد میکنه😕

نگران نباش یکی دو روز دیگه یه علائم دیگه ای میاد سراغت

بعدشم انقدر الکی حساس نباش

عزیزم درد زیر شکم ک همیشه نیس‌من اصن درد زیر شکم ندارم
هرزگاهی شااید گرفته باشم خفیف
تهوه هم ک دیگه از ۳ ماهگی ب بعد خوب میشه کلا برای اکثریت
ولی خب من هنوزم‌ دارم‌متاسفانه صبح نباید ناشتا باشم فوری بالا میارم

عزیزم همینکه انقد حساسی و دلواپس از تغییرات روحی بارداریه خیالت راحت 😊😊😊

منم امروز علایم نداشتم همیشه صبحا دماغم کیپ بود امروز کیپ نبود 🥲🥲

نه عزیزممم نگران نباش 🫂😘
خیلیا میگن که علائما یه روز شدت میگیرن یه روزم کمرنگ میشن

مثلا چه علایمی ؟؟؟ خب تغیر میکنی همیشه یه مدل نمیمونی که

سوال های مرتبط