برای رفلاکس زردچوبه ضرره؟

۲ پاسخ

تا اینجا ک‌ من شندیم زرد چوبه تنها ادویه هست ک از اول میتونه توی غذا بچه باشه

نه خانومی زردچوبه یکی از ادویه های گرمیجات ومفید طبع سنتی هس وباید بیشتر توغذاها استفاده بشه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان فنیل اتیل آمین مامان فنیل اتیل آمین ۱۳ ماهگی
پیرو تاپیک قبلی
ادویه زردچوبه سرشار از کورکومین هستش ، کورکومین مولکولی است که خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی فراوانی داره به همین خاطر در سالهای اخیر مقاله های زیادی در رابطه به کورکومین نوشته شده و پژوهش های زیادی برای لود کورکومین در ماتریس های پلیمری مخصوصا پلیمرهای طبیعی مثل کیتوسان و نشاسته یا سلولز صورت گرفته ، به عنوان یه شیمی دان و خواصی که از کورکومین می‌دونم زردچوبه از اولویت بالایی برام برخوردارند و در تمامی غذاهام ازش استفاده میکنم بنابراین ازتون می‌خوام که استفاده از زردچوبه رو در رژیم غذایی خودتون قرار بدید چون زردچوبه فقط رنگ و طعم به غذا نمیده بلکه می‌تونه به شما در داشتن پوستی سالم و زیبا به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی آن علاوه بر ویژگی های دیگه اش مثل خواص ضد التهابی و ضد سرطانی بودنش کمک کنه در ضمن رنگ زرد زردچوبه به خاطر همین ماده کورکومین هستش
شیر دهی نوزاد زایمان طبیعی سزارین پوشک بچه رفلاکس کمکی