مامانا زیر دلم درد میکنه مثل درد پریودی هست چیکار کنم ب نظرتون چرا 🥲

۳ پاسخ

من وقتی زیاد کار کنم اینجوری میشم. یه شیاف پروژسترون بذار و به پهلو بخواب خیلی بهتر میشی

شیاف پروژسترون اگه داری بذار
به پهلوی چپ هم دراز بکش و استراحت کن

اگه شدیده برو دکتر خدایی نکرده انقباض نباشه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد